Thursday 10 January 2013

assalamualaikum.

alhamdulilah, hari ini 11 januari 2013
ALLAH masih panjangkan umur aku di atas muka bumi ini
syukur padamu ya ALLAH yang melimpahkan rahmat dan kurniaan mu..
saat ini juga, aku masih berjuang unutk menghabiskan sisa
peperiksaan yang masih berbaki 2 paper lg iaitu
paper material & product characterization, lagi satu pharmacokinetic.

dua subjek ni perlukan pengiraan.
nak dijadikan cerita, semasa attachment di hospital seremban,
kalkulator calculator hilang.
nasib baik ade sorg kawan aku ni jumpe kalkulator tak bertuan.
tp tu bukan kalkulator yang hilang tu.
tp dy bg aku kalkulator tu.
harap2 dengan bantuan kalkulator tu aku mampu menjawab
soalan peperikasaan nanti dengan baik.

semoga, ALLAH membantu memudahkan urusan aku dan kawan2 aku. ameen.. 

No comments:

Post a Comment